Lampa till adventljusstake

Passar Bulb - E5 12V 1W - 3-pack till 5 eller 7 armad ljusstake?
Anna F.

Kommentarer

  • Hej Anna.
    Dessa reservlamporna är till ljusstakar med transformator som omvandlar strömmen du har i vägguttaget från 230V till 12V.
    Lamporna passar till alla möjliga sorts ljusstakar som har just en 12V transformator och där sockeln är E5.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin
  • Okej, tack! Det kunde jag ju kanske räknat ut.. Har ni några runda frostade lampor till "vanliga" adventsljusstakar?

    Mvh
    Anna
    Anna F.
  • Hej igen Anna.
    Tyvärr, jag har slut på frostade E10. Finns klara till 5-lågig ljusstake kvar bara.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej köpte innan pandemin en adventsljusstake
    Philippa fyra armar med svarta långa ljus till ett dyrbart pris.
    Ljusstaken har inte någon adapter utan en vanlig strömbrytare, trots att det står på kartongen att det skall vara en sådan.

    nu har lampor gått sönder. Var skall jag köpa nya?
    Birgitta N.
  • Hej Birgitta.
    Åh, du ha lyckats få tag i en Philippa. Jättefin ljusstake som bara tillverkades i begränsad upplaga.
    Reservlampor hittar du om du klickar här.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej.
    Har ni små glödlampor till Markslöjd adventsljusstake Mäster 40 cm ?

    Jag har köpt 2 st på Claes Olsson och några lampor är sönder, de har inga lampor att sälja.
    Mari W.
  • Hej Mari.
    Vi har faktiskt reservlampor till Mäster i lager.
    Om du klickar här så kan du beställa direkt på vår sida.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej Martin.

    Tusen Tack :-)
    Mari W.
  • Har en ljusstake med 15 st ljus, finns lampor att köpa till den? Artnr 2507
    Britt-Mari B.
  • Hej Britt-Mari.
    Ljusstaken kallade vi för Rubin och är från början av 2000-talet.
    Reservlampor E5 12V och 0,4W kan du beställa om du klickar här.
    Hälsningar,

    Martin