Har ni kvar kristallkronan Barock med art. nr 606145?

Hej! Jag undrar om ni har ovanstående krona med artikel nr 606145?

Kommentarer

  • Hej Eva!
    Vi har tyvärr inte exakt denna modellen kvar längre. Vi har några liknande modeller.
    Titta på Kronovall, Ryholm och Trolleholm. Hoppas du hittar någon som faller i smaken. Trevlig helg!

  • Ok! Vet du vad den kan ha kostat på ett ungefär?
  • Hm, för 5-6 år sedan så låg butikspriset på strax under 5000kr. Skiljde sig lite från butik till butik men det är ett riktvärde.