Kan man koppla ihop Crissline microlight ljusslinga med en Chrissline ledslinga?

Hej
Har åtta st slingor varav en gått sönder.Tänkte byta ut successivt till led. Kan man koppla ihop de gamla som inte är led med nya ledslingor.

Berit

Kommentarer

  • Hej Berit,

    tack för ditt meddelande.

    Jag antar att du menar att du har några Chrissline microlight slingor som har slutat fungera.

    Dessa kan man inte koppla ihop med Chrissline ledslingor för det är inte tekniskt sätt möjligt.

    Alla Chrissline ledslingorna kan du däremot koppla ihop, men då är det bäst att hålla sig till en färgnyans, t ex mycket varmvit som är den senaste nyansen. Våra Chrissline slingor hittar du här.

    Lycka till med dina slingor!

    1.  Har köpt Chrissline led, saknar kontakt till slingorna?
  • Hej Majvor,

    tack för ditt meddelande.

    Då har du förmodligen köpt en extra slinga och behöver en startkabel för att få det att fungera.

    Kan du återkomma med artikelnumret på din slinga så ska jag försöka tala om vilken du ska ha?

    Ha en trevlig kväll!