Kan jag fälla in decklight i marksten? (104719/104720)

Hej, jag vill fälla in mindre spottar som belysning i en trädgårdsgång, och då undrar jag om det är lämpligt att använda era små decklights till detta?

Kommentarer

  • Hej Gustaf.
    Intressant fråga.
    Ser egentligen inga problem mer än att man bör säkra alla kopplingar extra noga med exempelvis sk vulktejp.
    Kablar under jord ska ligga i rör.

    Det är lite svårt att råda mer exakt än så här då jag inte vet helt hur det ser ut hos dig.
    Hoppas att du blir nöjd.
    Titta gärna också på vårt Garden24-system
    . Lite kraftigare material.

    Bästa hälsningar,