Justerbar längd: Artikelnr 106336 Sky.

Hej,
Kan man justera höjden på denna lampa Sky pendel rak, Artikelnr 106336? Beroende om man ska ha den ovanför matbord eller typ barbord 😀

Hälsningar
Sophia

Kommentarer

  • Hej Sophia.
    Kul att du kikar på Sky. En jättepopulär modell så ett bra val där!

    Det går alldeles utmärkt att justera höjden på lampan.
    Man lossar avlastningsskruven där sladden går in i tak-kåpan och knuffar/drar in sladden i tak-kåpan. Där kan man gömma undan överbliven kabel utan att behöva klippa av den.
    Hoppas att du blir nöjd med din nya lampa!

    Bästa hälsningar,
    Martin /Markslöjd.
  • Hallo, kann das Kabel auch durch ein längeres Kabel für eine Länge von ca. 4m ersetzt werden?

    Vielen Danke.
    Sascha S.
  • Hello Sascha,

    Please write your questions to infodeutschland@markslojd.com in order to receive an answer in German.

    Have a nice day!