Jag undrar om det går att köpa förlängningar till denna ljusslinga och i så fall vad heter den, pris

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Japp det finns en rad tillbehör 😀 https://markslojd.com/sv-se/jul/chrissline du kan enkelt beställa via oss så kommer det till ombud eller direkt till dörren 😀

    Notera dock om du behöver kompleterande slingor så behöver du en ny startsladd med LED-filter. Men är det bara förlängningskablarna du behöver så funkar allt som du har nu.

    /Johan
  • Ok
    Tack Johan
    Då blir frågan såhär.
    Min startdel är en helt vanlig sladd med stickpropp (antagligen "vanliga lampor" då)
    Om jag köper en ny stardel och kompletterande slingor i led kommer det att funka
    "vanliga lampor" i slinga  och ledlampor i slingan
  • Hej Stefan,

    Japp det kommer funka, det är därför du behöver en ny startsladd. Skulle du köpa en ny slinga i Chrissline-serien och använder befintlig startsladd så saknar den ett sånt LED-filter. Men om du har den nya starten så kan den hantera både och 😀

    /Johan