Finns det reservdelar till Impero?

Hej! I julklapp fick jag en impero lampa som tyvärr har förlorat en av sina glasskärmar. Finns det någon möjlighet att köpa en reservskärm?

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    tack för ditt meddelande.
    Vi har reservkupor till denna armatur och det beställer du enkelt på våran hemsidan.

    I rutan anger du "980391 Impero glas".
    Och detta glas kostar dig 59 kr.

    Ha en härlig dag!

    Mvh

  • Hej! Har samma problem att en glaskula var trasig, kommer inte uppnått när man söker på "980391 Impero glas". Kan ni vara snälla och skriva artikel nummer på denna reservdel?
    Joel Forslund
  • Hej Joel.
    Vi har haft slut på glaset men det har kommit in igen. Vi kommer att publicera artikel 980391 igen under dagen.
    Ha lite utkik!
    Hälsningar,

    Martin