Hur får man spröten på Hydra att spreta?

Hej! Köpte 3 st Hydra 703782 hängande men i paketet fanns ingen monteringsanvisning. Hur sätter man ihop dem? Det är tejp lindat längst ner men det måste man ju ta bort eller? Hur ska man få spröten att ”spreta” ut?

Kommentarer

  • Hej Ingela,
    Tack för ditt meddelande.

    Det enda man behöver göra är att böja ut spröten och bända tills man får den form man önskar. Tejpen som är virad runt ska vara kvar och alltså inte tas bort.

    Sen är det bara att plugga in och njuta.

    Med vänlig hälsning,