Hur monterar man lampa Multi?

Hej,

Hur fäster man hyllan i väggen?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Veronica,

    tack för din fråga.

    Man fäster en skena i väggen med hjälp av skruv. Sedan hakar man på hyllan på skenan.

    Se bilden som illustrerar hur man monterar Multi:

    Önskar dig en härlig dag!

    Med vänliga hälsningar

  • Hej
    Hade underlättat mycket om ni skrev ut rekommenderad storlek på borrbut att använda när msn förborrar hålen..
  • Hej Ida.
    Jag förstår din kommentar men det kan variera lite beroende på vilket material väggen består av.
    Behöver man plugg eller räcker det med träskruv? Behöver man ens förborra?
    Hoppas du är med på vad jag menar.
    Lycka till med att sätta upp din Multi. Jag har den själv hemma i köket och är jättenöjd.

    Bästa hälsningar,

  • Hej!
    Vi har lampan i sonens rum, men vi ska flytta den. Hur får man lampan från skenan i väggen? Ska man lyfta/trycka uppåt? Eller dra åt sidan? Hur gör man?!
  • Hej Therese.
    Multi är skruvad i skenan uppifrån med två skruvar.
    Lossa på dessa så är saken klar.
    Se monteringsanvisningen ovan.

    Bästa hälsningar,

  • Hej,

    Vi ville hänga vår lampa och insåg att vi också saknar rätt skruvar (nummer 3 på den här bilden). Kan du vara så snäll och låta oss veta vilken typ och storlek dessa skruvar är?

    Bästa hälsingar,
    Helga

  • Hejsan Helga.
    Det sitter vanliga M4 skruvar som håller lampan fast i väggbygeln.
    Räcker att de är ca 10mm långa.
    Hälsningar,

    Martin
  • Tack så mycket!

    Trevlig helg,
    Helga
  • Hej! Finns täcklocket till den här att efterbeställa? //Melinda

    Melinda
  • Hej Melinda,

    Tyvärr har vi inte täcklocket som reservdel. Vi brukar plocka från returer men tyvärr har vi inget liggandes.

    mvh
    Sara
    Markslöjd