Hur hänger jag upp Cooper taklampa?

Hej!
Jag har köpt en taklampa som heter Cooper fr Bygghemma. Har sett denna lampa på andra sider, olika uppgifter hur den hängs upp. Takkrok eller bygelupphängning. Ringde till Byggahemma o frågade om man kan hänga upp den i takkrok o han sa ja. Stämmer det? Om det gör det så har jag bara fr stickkontakten blå o brun kabel. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Birgitta.
    Kul att du är nyfiken på vår Cooper. Jättefin lampa.
    Cooper hängs upp med hjälp av en sk takbygel. Det går att hänga på krok men det blir inte lika bra.
    Skruva fast bygeln i taket.
    Anslut inkommande el från takkontakt till kopplingsplint. Fas, nolla (blå) och jord (gul/grön)
    Är man det minsta osäker så be om hjälp av någon som har nödvändig kunskap.
    Jag bifogar en monteringsanvisning till Cooper.

    Hälsningar,
    Martin