Hej! Behöver glödlampor till min Adventstake

Jag har en adventstake som jag behöver ha några glödlampor till, men min lampaffär hade inte några och vad jag förstod så trodde han inte att det finns sådana att få tag på. Jag bifogar ett foto på adventstakens undersida där det finns information. Hoppas ni har. Den är väl ca 15-20 år gammal och har alltid funkat bra.

Kommentarer

  • Hejsan.
    Inga problem. Er ljusstake hette Advent och du har nog rätt med 15-20 år.
    Du kan beställa reservlampor direkt på vår sida om du vill.
    Klicka här så hamnar du på rätt lampa.
    Bra eller hur? 😊
    Hälsningar,