Kan man installera vägglampan Caris upp och ned?

Hej, jag är intresserad av vägglampan Caris men undrar om den går att vända på, dvs så att den hänger "upp och ned"? Så att glaskupan hänger under lamphållaren.
Mvh/Elvira

Kommentarer

  • Hej Elvira,

    tack för ditt meddelande.

    Det var roligt att höra att du är intresserad av en av våra vägglampor för utomhusbruk.

    När det gäller installation av Caris, rekommenderar vi att du installerar den
    med glaskupan uppåt, Den har nämligen ett dräneringshål i stommen under glaskupan som ser till att eventuellt vatten som samlas i den rinner ut.

    Lycka till med ditt inköp!