Mina ljusslingor har slutat lysa på halva, hur gör jag?

Hej! Jag har chrissline led slingor nu har tre stycken slutat lysa efter halva sträckan. Hur kommer det sig?

Kommentarer

  • Hej Vicki.
    Det där lät inget vidare. På varje slinga sitter det en etikett med ett artikelnummer och ett sk batchnummer.
    Kan du vara snäll och fota dem så vi kan spåra slingorna?
    Tack på förhand.
    Bästa hälsningar,
  • Tackar!
    Lite svårt att se artikelnumret men jag gissar på 702601?
    Batchnumret framgår inte heller av bilden så jag kan tyvärr inte se när slingan är tillverkad.
    Hur som helst så finns den ju 702601 kvar i sortimentet så jag föreslår att du reklamerar den där du köpte den.
    Bästa hälsningar,
  • Finns ett nummer till 1331001. Tack jag reklamerar dom. Mvh. Vicki.
  • Ang ljusslingor.
    Hittar en klisterlapp med nummer 10 32 001 , typ 8681,art nr 8683.
    Var finner jag dessa slingor i Göteborg med omnejd?
  • Hej Ulf,

    Dessa slingor är så kallade Chrissline microlight slingor som inte så många återförsäljare har på hyllan. Kontakta någon av våra återförsäljare och be dem att beställa slingor åt dig.

    Trevlig helg!