Hur ska jag göra med golvlampa Persson som fortsätter glöda efter avstängning?

Hej, den dimbara ljuskällan fortsätter glöda efter avstängning. Kontakten måste då dras ur. Ljuskälla inköpt 2019-03-10: 4 w/ 50-60 Hz /GU 10.
Hälsningar
Gunnel C

Kommentarer

  • Hej Gunnel,

    tack för ditt meddelande.
    Det var tråkigt att höra att ljuskällan i din armatur läcker.

    Till att börja med kan du prova att vända på kontakten i eluttaget. Det kan ibland hjälpa
    när det gäller led-ljuskällor.

    Att ljuskällan läcker, kan hända med billigare led-ljuskällor och vi rekommenderar därför att du investerar i en lite bättre ljuskälla som t ex någon ur Philips eller Osrams nyare sortiment alternativt vår egna med artnr 106190, som våra armaturer ska fungera med.

    Ha en trevlig dag!