Söker cirkellysrör till art. nr 100856, Storå förstoringslampa

Lampa med förstoringsglas 100856. Har letat överallt på nätet men hittar ingen som verkar passa - ska vara en "12W/G10q 230V " enligt etikett på undersidan foten. Var kan man köpa en sådan?
Lars B.

Kommentarer

  • Hej Lars.
    Ja, de där cirkellysrören blir svårare o svårare att hitta. Det kommer säkerligen att dyka upp varianter med LED så småningom men än så länge har vi inte hittat något som fungerar tillräckligt bra.
    Om du klickar här så kan du beställa lysröret direkt på vår sida.
    Hälsningar,

    Martin