Glasboll

Hej! Undrar om det finns en möjlighet att beställa två glasbollar till min ljusstake Junior. Mvh Anneli Englund

Kommentarer

  • Hej Anneli,

    tack för ditt meddelande.
    Reservglas till Mäster kan du enkelt klicka hem på vår hemsida.
    Klicka här så kommer du direkt till reservglaset.

    Jag önskar dig en god fortsättning och en härlig vecka.
  • En glaskula på min mäster har gått sönder, beställde en ny. Men förstår inte hur man byter?
  • Hej Josephine.
    Trist att glaset gått sönder men det är lätt att byta.
    Du bara drar det rakt upp så lossar det.
    Sitter fast med silikonpackningar för att det ska sitta stabilt utan att ramla av.
    Hoppas att det går fint.
    Hälsningar,
    Martin