Trädgård system artnr 104720

Hej
Jag har köpt 40 st lampset om 5 st
Min frågor är
1: Går dessa att dimra
2: vilket cc avstånd är rekommenderat i ett altan däck
mvh
Leif H.

Kommentarer

  • Hej Leif.
    Trevligt att höra. Decklight är verkligen effektfulla. Kommer att ge uteplatsen ett härligt lyft.

    • Trädgård Decklight går tyvärr inte att dimra. Det finns ingen 12V dimmer som passar till systemet. Spotarnas LED-chip är inte dimbart.
    • Varje spot har sladd in o ut som är ca 75cm. Vi brukar säga att en spot per meter är ganska lagom. Dock beror det ju lite på hur uteplatsen ser ut och är byggd. Kanske det passar med 120cm mellan varje? Beror lite på hur reglar ligger mm. Innan du börjar borra så föreslår jag att du sätter ihop o testar hur tätt du kan tänka dig att ha dem.
      Tänk på att det går max att ha 15 spotar per transformator.
    Hoppas att du får ihop det så att du blir nöjd.
    Bästa hälsningar,