Garden 24 ljussensor/timer bruksanvisning?

Hej,
jag skulle behöva en bruksanvisning till min Garden 24 ljussensor.
Behöver ställa om timerfunktionen eftersom den börjat lysa dygnet runt!
Hittar ingen bruksanvisning  på nätet.

Kommentarer

  • Hej Hasse.
    Kul att du har Garden24. Vi är så nöjda med detta systemet.

    Ljussensorn/timern fungerar såhär:

    Man aktiverar sensorn/timern genom att trycka på On-knappen.
    Nu blinkar siffrorna sakta och nu ställer du in hur många timmar den ska lysa efter att det blivit mörkt.
    Tryck på On-knappen igen och siffrorna lyser med fast sken.

    När sensorn känner känner av att det är mörkt tillräckligt så tänds lamporna och siffrorna blinkar med tre snabba.
    Nu räknas tiden ner och siffrorna kommer att blinka snabbt tills tiden gått ut.

    Hoppas att du får till det.
    Hälsningar,
    Martin /Markslöjd.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.