garden 24 dimmer

Vi har en kund som har Garden-24-serien. Han har en 36w transformator sittande. Anslutna är 2x spots på 6w, 2x spots på 3w och en dimmer. När allt är monterat är det bara de två 6w-spotarna som lyser. Om han tar av dimmern lyser alla 4 fläckarna.  Han har därför köpt en ny dimmer, men det har inte löst problemet. Kan ni ge en förklaring till vad som kan bero på detta?

Kenneth

Kommentarer

  • Hej Kenneth!

    Detta beror på att det är olika chipp i lamporna då vi var tvungna att uppdatera dem.
    Be kunden kontakta oss här på Kundo så skall vi hjälpa honom.

    Mvh
    Nicklas
  • Hej Nicklas,
    Han är en äldre man, och vi vill därför gärna kunna hjälpa honom så mycket som möjligt. Finns det några produktnummer eller något vi kan hjälpa till med?
    Hilsen
    Kenneth

  • Hej Kenneth!

    Ok, jag undersöker och återkommer snarast.

    Mvh
    Nicklas