Garden 24

Hej, jag har er pollare "Pole 6W 60 cm" i Garden 24 systemet. Jag skulle behöva en som är 90-100 cm hög som komplement. Finns detta att få tag i?
Mvh
Ingvar Christensson
Ingvar C.

Kommentarer

  • Hej Ingvar.
    Jag har en pollare Garden24 som är 96cm hög. Den har dock ett annat utseende än den du har. Klicka här så ser du hur den ser ut.
    Hoppas att den kan passa.
    Hälsningar,

    Martin
  • hej, Tack för snabbt svar. Nä tyvärr passar den pollaren inte in i bilden. Har ni tidigare haft en högre i den serie jag har eller har jag förväxlat med andra märken?
    /Ingvar
    Ingvar Christensson
  • Hm, ja vi har ju en 230V pollare som vi kallar för Kurt. Den är ju ganska lik.
    Klicka här så ser du. Finns som 60 och 1m.
    Hälsningar,

    Martin