Garden 24

vilken minsta transformator kan användas till två st garden 24 6w pollare? finns det någon mindre än 36wattarn?

Kommentarer

  • Hej Tom.
    Nej, 36W är den minsta vi har. Det är bara en fördel att inte utnyttja transformatorn till max. Den håller mycket längre när den inte behöver jobba så hårt.
    Dessutom har du utrymme att koppla på fler spotar eller dekorationer om du skulle vilja.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar!
    Hälsningar,