Kondens i pollare, varför?

Hej, har köpt och kopplat in era Pole 3w och såg nu att det va kondens på insidan av glaset på 2st, kan det bli så eller är det något fel på dom?.

Kommentarer

  • Hej Joakim.

    Kondens är inte helt ovanligt. Främst på höst och vår när det kan vara stora temperaturförändringar på dygnet.
    Om du kikar i underkant på lamphuvudet så ser du att det finns ett litet dräneringshål så det är ingen fara för att det ska bli stående vatten inuti.

    Bästa hälsningar,
    Martin /Markslöjd.