Går detta att beställa?

Jag har en gammal bordslampa art nr 4407 och typ nr 4307. Skärmen i vitt glas har gått sönder. Glasskärmen skruvas på med tre skruvar. Går detta att beställa?

Kommentarer

  • Hej Ann-Marie.

    Det verkar vara ett äldre glas.
    Kan du beskriva det eller om du har en bild på det?
    Jag gissar lite om jag tror att det är det på bilden:

    Bästa hälsningar,

  • Hej igen,
    Det är exakt denna lampa. Vill veta om det går att beställa glaset.
    Hälsningar från Ann-Marie
  • Det är denna lampa
  • Hej igen Ann-Marie.
    Tyvärr, lampan Vadstena är sedan 2005. Vi har inga som helst delar kvar.
    Ett tips är att hålla lite koll på Blocket, Tradera eller köp- och säljgrupper på Facebook.

    Hoppas att du hittar ett glas som passar.
    Bästa hälsningar,