Hur förkortar man vajern på lampan Oslo?

Hej! Jag undrar hur man förkortar vajern på lampan Oslo så att den blir spänd. Kan man justera det på något sätt?

Kommentarer

  • Hej Magdalena.
    Om inte jag är helt fel ute så sitter det ett fjäderbelastat vajerlås på just Oslo. Det innebär att du helt enkelt kan knuffa in vajern i takkoppen så låser den automatiskt. För att förlänga så måste man trycka in fjädern och dra ut vajern.

    Hoppas att du får till det så du blir nöjd.
    Bästa hälsningar,