Finns det reservdel till min plafond?

Hej,

jag har en plafond från er men nu har tyvärr glaset gått sönder, finns det att köpa nytt?

Kommentarer

  • Hej Emma,

    tack för din fråga.

    Här kan du se de reservglas vi har.

    Önskar dig en fin dag.
  • Hej
    Har en skrivbords lampa (halogen) ,finns det reserv el converter till den.
    Kaoyi mo:kp-60
  • Hej Stefan,

    vänligen återkom med artikelnummer på lampan så ska jag kika på det åt dig.
    Tyvärr hjälper inte informationen på själva transformatorn.

    Med vänliga hälsningar
  • Hej igen, angånde min skrivbordslampa har väl 5 år på nacken. Är köpt på Mio möbler någon betäckning finns inte, kartongen är nog återvunnen. Skickar några bilder om det kan vara till hjälp! // Stefan
  • Hej Stefan.
    Vi känner inte igen lampan riktigt. Titta under lampfoten om det sitter någon typetikett under den.
    Vi har alltid märkning på våra lampor.
    Vad gäller transformatorn så verkar det vara en ganska vanlig modell.
    Titta gärna hos Clas Ohlsson eller Kjell & Company så har de säkert en som passar. Viktigt med Volt och sekundärspänning (VA) och att kopplingen passar såklart.
    Bästa hälsningar,

  • Hej!

    Har ni reservglas till Cocoon?
    art. nr  426941,501612

  • Hej Malin,

    tack för din fråga.

    Vi har svarat på en liknande fråga som kommer att hjälpa dig:
    Jag söker reservglas, till vilka lampor finns det?

    Önskar dig en härlig dag!

    Med vänliga hälsningar
  • Hej
    Vi har köpt via Er utomhusarmatur där glaskupan vilar på en tunn plastpackning.  Ytterdiameter 95cm, innerdiameter 75cm

    Har ni dessa på lager??

    Med vänlig hälsning,
    Gunnar o Karin Hedin
  • Hej Gunnar,

    tack för din fråga.

    De reservglas vi har hittar du här.
    Om det inte finns med på listan så har vi tyvärr inga.

    Önskar dig en fin dag!
  • hej är på jakt efter glaskupor till en armatur med med typnr:2476 och artnr:1221
    eller en ersättare till den

    tack på förhand
    Philip
  • Hej Philip,

    tack för ditt meddelande.

    De reservglas vi har hittar du här.
    Om det inte finns med på listan så har vi tyvärr inga.

    Med vänliga hälsningar
  • Hej!

    Hoppas ni kan hjälpa oss.
    Har köpt en SKY Pendel 3L Rund Svart, Artikelnr 106334.
    Det hände en grej och nu borde vi få bytt en sladd på en pendel. Men får man lös själva lampfoten från sladden eller är det yttre skalet fast limmat? Skruvade ut skruven för dragavlastning men höljet sitter ändå väldigt hårt fast. Och tänkte bättre att fråga före man drar sönder något.

    mvh Marina

  • Hej,
    Tack för att ni hör av er.

    Det går dessvärre inte att på ett enkelt sätt endast byta kabel då det är svårt att få loss kabeln ut sockeln utan att göra åverkan på armaturen.
    Det lättaste är att införskaffa artikel 107366 SKY pendant 1L Black och byta ut hela den pendeln.

    Med vänlig hälsning,
  • Ok, tack för snabbt svar! Vi får införskaffa en sådan istället då.

    Tack!