Finns det lampor till menora ljusstake art 702156

Jag mailar från elon city sandviken

Kommentarer

  • Hejsan.
    Ah, Menora ja det var ett tag sedan. Fanns i sortimentet från 2010-11 och framåt.
    Vi har dessvärre inga delar kvar till Menora längre.
    Det satt vanliga lysdioder som går att hitta hos Clas Ohlson, Kjell o Co, Conrad.se samt liknande butiker.
    Bara att klippa av benen i passande längd så ska det funka.
    Ett tips är att byta samtliga så att alla får samma sken.
    Bästa hälsningar,