Hur reklamerar jag min Tray armatur?
Hej. Har en Tray taklampa inköpt för 2,5 år sedan. Nu har förmodligen drivern börjat att krångla. Lamporna lyser svagt, ibland bara de blinkar till. Är det garanti på detta eller måste jag köpa ny driver och isf har ni detta och till vilken kostnad? Med vänlig hälsning, Christer
Följ inlägget
0
följare
tack för ditt meddelande.
Det var tråkigt att höra att du har problem med din armatur.
Om det är drivern eller själva ljuskällorna som är problemet i detta fall är svårt att säga.
I och med att ljuskällorna har 5 års garanti, tycker jag att du ska kontakta den återförsäljare, som har sålt dig armaturen, och reklamera den med kvitto på inköpet. De hjälper dig sedan med en reklamation till oss.
Ha en trevlig dag!
Du har 5 års garanti på ljuskällorna på Tray så vi hänvisar dig till
den återförsäljare som du beställt armaturen av för reklamation av den.
De hjälper dig sedan att skaffa nya ljuskällor till den.