Har ni extra lampor till History?

Jag har köpt två stycken superfina lampor från er - ”History” med artikelnummer 105774. Finns det möjlighet att få lite närmare info om de globlampor som medföljer, så att jag kan komplettera med fler om/när någon av dem går sönder? Jag vill undvika att råka köpa någon som har ett ljus som på något sätt avviker från de medföljande lampornas.

Kommentarer

  • Hej Tina.
    Åh, grattis till dina History. Jättefina verkligen.

    Globen som du ser är egentligen en glasskärm. I denna sitter en E27 adapter med en halogenlampa i. Halogenlampan är på 28W och har sk G9-sockel.
    Perfekt för dimring.
    Det är en vanlig ljuskälla så det är mig veterligen inga problem att få tag i.
    Bifogar en bild så ser du ur det fungerar.

    Bästa hälsningar,