Expand extra spottar?

hej! Jag funderar på Expand 70 eller 50cm. Kan man sätta på extra spottar på en skena (tex ha 3 spottar på 70cm skenan)? Eller, om man vill ha mer än två spottar, måste man köpa två skenor (= 4 spottar)? Jag antar då att man kan koppla ihop de två skenorna och bara ha en startkabel

Tack!
Sophia

Kommentarer

  • Hej Sophia.
    Kul att du är lite nyfiken på Expand.
    Spotarna är fasta på skenan. Vill man ha tätare mellan spotarna så väljer man 50cm skenan. Då sitter spotarna med 25cm mellanrum. På den längre skenan sitter de med 35cm mellanrum.
    Det går jättebra att koppla ihop flera skenor och bara ha en startkabel.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.