Expand cylinder - led lampor

Hej!

Jag undrar om man kan ha dimbara ledlampor i expand cylinder? Har ni i så fall förslag på en sort som passar?

Allt gott!
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda.
    Kul att du kikar på Expand. Trevligt system det där!
    Det går jättebra att använda dimbara LED-lampor.
    Vi har en som är jättebra men har tyvärr slut på lager för tillfället.
    Annars så har Philips de bästa dimbara LED-lamporna.
    Till Cylinder så använder man en lampa med sk GU10-sockel.
    Jag lägger med en bild på hur en lampa kan se ut.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,