En gammal modell

Min pappa har varit kattvakt åt mig och hans absoluta favoritlampa till fönstret gick nu i kras.
Min fråga till er är om ni har något gammalt lager någonstans där denna kan finnas.
Foten fungerar fortfarande så är den orangea skärmen jag är ute efter i första hand.
Uppskattar snabbt svar.
Mvh. Emelie

Kommentarer

  • Hej Emelie!
    Oj, det där är inget man springer på varje dag precis.

    Det så kallade Tulpanglaset fanns i många år och i många olika färger.
    Lampan är från 70-talet och kallades Bodega.
    Som du säkert kan gissa så har jag absolut ingenting kvar av detta.
    Ett tips är att ha lite koll på Blocket, Tradera samt köp- och säljgrupper på Facebook.
    Eftersom modellen funnits i så många år så dyker det upp lite då och då.

    Bifogar tidstypisk bild från vår katalog.
    Hälsningar,
    Martin

  • Tack så mycket för snabbt svar!
    Misstänkte att ni inte skulle ha något, men nu fick jag i vart fall lite mer information.
    Ska hålla utkik på köp-/sälj-sidor som du föreslår!

    Mvh
    Emelie J.
  • Bra där!
    Sätt också ut en efterlysning eller köpes-annons. Jag är nästan säker på att folk har såna här glas i gömmorna!
    Lycka till!