Eftersöker specifik kristallkrona

Hej!
2016 fick jag en kristallkrona i present.
Måtten är ungefär 30x40 cm och är i storlek med GRÄNSÖ.
Den jag fick var i mässing och har samma dekoration som Hanaskog runt om.

Min fråga är nu. Finns kristallkronan jag eftersöker att få tag i?
Tycker att jag undersökt de flesta affärer och hemsidor.

Vänligen,
Amanda

Kommentarer

  • Hej Amanda.
    Hm, Hanaskog har funnits som takkrona också men har dessvärre utgått ur sortimentet.
    Ser att de sista såldes under 2019.
    Jag skulle gissa att det sitter en etikett i takkoppen med artikelnummer 100485.
    Jag bifogar en bild så kan du jämföra.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej!
    Jag är tacksam för svar.
    Artikelnummer 100485 och bilden stämmer överens med kristallkronan jag har hemma. Synd att den utgått ur sortimentet.
    Det finns ingen undangömd på lagret eller någon återförsäljare som har denna kvar?

    Vänligen,
    Amanda
  • Hej igen.
    Vi har helt tomt här. Ser att Lampgallerian i Växjö köpte ett tiotal 2018 men det känns ju väldigt tveksamt om de skulle kunna ha några kvar. Värt att kolla dock.
    Testa också att googla lite nu när du har både artikelnummer och namn på den.
    Håller tummarna!
    Hälsningar,

    Martin
  • Tack snälla för trevligt bemötande och hjälp.
    Jag får fortsätta leta efter en kompis åt kristallkronan jag har.

    Fortsatt fin vecka,
    Amanda
  • Åh, tackar för de orden.
    Jag ska hålla lite utkik här också!
    😊

    Martin