Vilken dimmer ska jag skaffa till taklampan Tray?

Vilken dimmer fungerar till taklampa Tray?

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    tack för ditt meddelande.

    När det gäller att skaffa en dimmer till våra produkter med led-spottar, ska det vara en vriddimmer som klarar en elektronisk transformator.

    Ha en trevlig helg!
  • Hej!Kan jag byta lampa på TAKLAMPA MARKSLÖJD TRAY PENDEL VIT - e

    Charlotte
  • Hej Charlotte,

    tack för ditt meddelande.
    Ljuskällorna på Tray är vår downlight Kappa, som vi har som reservdel om
    din lampa skulle slockna.

    Sedan är det bra att veta att dessa ljuskällor har 5 års garanti (resten av lampan
    har 2 år) så inom 5 år kan du reklamera ljuskällorna.

    Ha en trevlig helg!