Dimmer eller klick-dimmer

Hej!
Ang. er produkt "Callisto Pendal 6L".
Jag vill ha dimbara lampor, men vi har ingen dimmer till matsalen. Så jag tänkte höra om er produkt stödjer 3-stegdimmer g9-lampor (click), så man slipper koppla in en riktig dimmer?
Mvh Rikard
Rikard

Kommentarer

  • Hej Rickard.
    Smart där! Det är inga som helst problem att använda "click-lampor" till Callisto.
    Det är ju helt vanliga G9 lamphållare utan någon driver eller transformator inblandade.
    Bara att köra på med andra ord.
    Lycka till med en riktigt fin lampa!
    😊
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej!
    När jag skulle justera höjden på lampan så råkade jag tappa en mejsel på ena glaset på lampan så den sprack, såhär lagom inför jul. Och nu är det någon här hemma som inte är så glad. Så finns det möjlighet att få tag i ett reservglas från er innan jul? Eller när väntas den komma till ert lager?
    Mvh Rikard
    Rikard
  • Hej Rikard.
    Tyvärr helt tomt på reservglas för tillfället. Lite väntetid dessutom.
    Vi räknar med att de kommer in första veckan i februari som det ser ut nu.
    Hoppas ni får en fin Jul i alla fall!
    Hälsningar,

    Martin