Designsamarbete med Sofia Wistam

I januari 2018 lanserade vi ett designsamarbete med Sofia Wistam. Hon har designat lampa som heter Life, den finns i två storlekar (40 & 70 cm).

"Jag designade ’Life’ som en hyllning till livet. En symbol för styrka, kärlek och passion. Inspirerat av en EKG-kurva. Ett slående hjärta, som påminner om hur viktigt det är att ta vara på varje sekund." - Sofia Wistam om designen.

För mer information om Life, besök vår hemsida.

På vår Instagram kan du se mer bilder och få inspiration hur du kan styla Life i just dit hem under hashtaggen #lifebysofiawistam

Kommentarer

  • Hej
    Hur ska jag få tag i lampan life av Sofia W, st 40 cm, el 70 cm,helst den lilla.
    Söker på nätet utan resultat
    Bor i Karlskrona
    Görs den inte mer?
    Med vänlig hälsning, Ingela
  • Hej Ingela.
    Tyvärr är det precis som du misstänker. Life tillverkas inte längre.
    Ett tips är att ha lite koll på Blocket, Tradera samt köp- och säljgrupper på Facebook.
    Hoppas att du kan hitta ditt exemplar.
    Lycka till!
    Hälsningar,
    Martin /Markslöjd.