Hålstorlek angående Decklight Garden24 12-pack?

Vad skall det vara hålstorlek på decklight paket 12 st? Hur långa är kablarna som går ut från lampan?
Finns det 1 meters förlängningssladd?

Anders N.

Kommentarer

  • Hej Anders.
    Då ska vi se:
    Hålet ska vara mellan 35-40mm i diameter. Varje spot har 1,5m inkommande och lika lång utgående kabel. Du kan alltså ha närmare 3m mellan spotarna.
    Om det inte skulle vara tillräckligt så finns lösa kablar i 2, 5 och 10 meters längder.
    Paketet med 12 spotar har artikelnummer 108032.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin