Går det att justera höjden på Crown brass?

Hej! vi är intresserade av lampan Crown brass, går det att anpassa höjden (metallstången)? Vad är höjden från underkant av lampan till tak?
mvh
Petra

Kommentarer

  • Hej Petra.
    Kul att ni kikar på vår Crown. Jättefin lampa så ett bra val där!
    Total maxhöjd på Crown är ca 162cm.
    Röret som den hänger i består av 4st rör på vardera 30cm som sitter ihop.
    Där kan man ta bort som mest 3 av dessa rör och på så sätt justera höjden.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Jag bifogar en monteringsanvisning och en måttskiss så ser du hur det fungerar.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej,
    Tack så mkt för snabbt svar.
    Finns denna lampa i lager och hur lång leveranstid har ni?
    Mvh Petra
    Petra Heimer
  • Hej igen.
    Jodå, vi har Crown mässing på lager och det tar en till två dagar att leverera beroende på vilken tid på dagen beställningen kommer in.
    Hälsningar,

    Martin
  • Köpt en Crown 9, svart. Superfin lampa, men undrar om det finns lösa rökfärgade glober att köpa till den?
    Eva Sandén
  • Hej Eva,

    Ja, det finns det. Du kan köpa dessa från vår hemsida.
    Sirpa
  • Hej!
    Jag satte i söndags upp en Crown svart efter att ha tagit bort två st rör. Jag är ändå inte nöjd med höjden utan skulle vilja ha den ca 15 cm lägre, finns det kortare rör med längden typ 15 cm att köpa, eller kan ni tillverka ett sånt rör till mig? Nöjd med lampan i övrigt, ser pampig ut 👍
    Hälsn, Peter
    Peter Lundin
  • Hej Peter.
    Kul att du är nöjd med lampan.
    Tyvärr har vi ingen möjlighet att få fram kortare rör.
    Jag föreslår att du kontaktar närmaste mek verkstad så hjälper de dig säkert att såga av o gänga ett av dina rör till önskad längd.
    Hoppas att det löser sig!
    Önskar God Jul o ett Gott Nytt År.
    Hälsningar,
    🎅🤶
    Martin