Corse taklampa

Hej! Jar hittat en lampa från er som jag blivit kär i! Jag vill så gärna hitta corse taklampa, den med tre pendellampor. Ser att den funnits hos flera återförsäljare, men nu verkar utgått. Kommer den gå att få tag på igen? Stort tack för svar. Med vänlig hälsning, Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna.
    Tyvärr, Corse är utgången. Vi sålde de sista i början av 2020.
    Ett tips är att ha lite koll på Blocket, Tradera samt köp- och säljgrupper på Facebook.
    Ibland kan man ha tur.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,
  • Hej! Vad tråkigt! Har letat där, men hittar inte någon.. så synd! Finns det någon chans att den kommer tillbaka i sortimentet i framtiden? Tack för snabbt svar.
  • Hm, inte troligt men man vet aldrig.
    Om tillräckligt många frågar så kanske vi kör fram en omgång till...
    😊
  • Hej. Jag söker också Corse taklampa😊 sett den i ett inredningsreportage i helgen...bestämde mig för att den vill jag ha och då finns den inte😢
    hoppas på att den ska komma igen👍
    Vänliga hälsningar /Cecilia
  • Hej Cecilia.
    Jag noterar varje som frågar efter Corse. Inte alls omöjligt att det kan bli något igen. 😊
    Hälsningar,
  • Hej, letar också efter samma lampa.
    Vore toppen om ni kunde köra en omgång till!
    Mvh
    Anders

  • Hej Anders!
    Japp, jag ska stöta på!
    😊
    Hälsningar,