Connect och Combine bänkbelysning

Finns det monteringsanvisning till Connect? Hur ska metallclipsen och plastclipsen på bänkbelysningen användas, eller är det olika monteringsaltyernativ?

Kommentarer

  • Hejsan Ulf.
    Hm, om inte jag är fel ute så ligger det väl bara med metallclips till Connect.
    Man skruvar fast dem under exempelvis, skåpet och sedan snäpper man i skenan.

    Till vårt andra skensystem Combine följer det även med ett plastfäste. Detta gör att man kan vinkla skenan om man skulle vilja. Samma här att man skruvar fast fästet i underlaget och snäpper fast listen.

    Jag bifogar en monteringsanvisning till Combine.

    Hör gärna av dig om du har fler funderingar eller frågor.
    Hälsningar,
    Martin /Markslöjd.