COCO - SPOT taklampa med 3 spots

Hej, Det flimrar/blinkar i ljuset när jag dimrar och kommer i ett mellanläge i Coco spot taklampan.
Jag undrar om det har att göra med vilken sorts dimmerkontakt jag har och vilken sorts dimmerkontakt ni i så fall rekommenderar till Coco?
3 spots LED lamporna jag har är dimbara: GU10 Osram Parathom PAR16 50W 36 grader LED GlowDIM 2700-1800 K.
Mvh,
Andrea

Andrea K.

Kommentarer

  • Hej Andrea.
    Kul att du har skaffat en Coco. Jättefin lampa!
    Coco påverkar ju inte vilken dimmer du ska använda utan det är ju ljuskällorna från Osram som måste fungera ihop med din dimmer.
    Har man en äldre dimmer så finns det risk att man måste byta till en som är kompatibel med LED.
    Ta en sväng till närmaste elbutik så hjälper de dig tillrätta med vad du behöver.
    Hoppas att det löser sig.
    Hälsningar,

    Martin