Går det att justera höjden på Circle?

Går det att justera vajern på CIRCLE så vi kan bestämma höjden?
Joachim

Kommentarer

  • Hej Joachim.
    Kul att ni är lite nyfikna på Circle. Jättefin lampa!
    Det går alldeles utmärkt att justera /korta vajrarnas längd.
    Det sitter ett litet fjäderbelastat vajerlås där vajrarna går in i takkoppen.
    För att förkorta så knuffar man in vajern i takkåpan. För att förlänga så trycker man in hylsan /vajerlåset så släpps vajern lös.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.

    Hälsningar,

    Martin
  • What is the maximum length of the wires?
    Bjarke
  • Hi Bjarke!

    Its 150cm

    Regards

    Nicklas