chrissline

hej
jag har Chrisline combi 8684 vad kan jag komplettera den med?

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Väldigt bra fråga 😀

    Till Microlight kan du kombinera vad du vill i hela Chrissline-familjen: https://markslojd.com/sv-se/jul/chrissline

    Dock är det så att du behöver en ny startsladd i så fall: https://markslojd.com/sv-se/produkter/p/704812/chrissline-start?return=/sv-se/jul/chrissline Så microlight start-sladden saknar LED-filter. Men Chrissline-starten funkar med microlight 😀

    /Johan
  • Är Chrissline combi samma sak som microlight och betyder det att jag inte kan använda gamla sladdar typ 8681, 8682
    mvh
    mats
  • Hej Mats,

    Insåg när jag läste igen att jag verkligen inte svarade på din fråga 🙈 beklagar det.

    Men Chrissline Combi var ett tidigare namn som vi tyckte var supersmart men som inte längre finns kvar. Men oavsett så går Chrissline Combi att kombinera med allt det vi idag har i sortimentet för Chrissline:

    https://markslojd.com/sv-se/jul/chrissline

    /Johan
  • Hej,
    Jag hänger på denna tråd. Jag har Chrissline (8684), dvs icke LED, både startsladd och flera 10-meters förlängningar. Menar du att om jag köper en ny startsladd (704812) så kan jag både använda de gamla 10-metersslingorna och koppla på nya LED-slingorna (704805) och få det att fungera?
    Omsvaret är ja, kommer de lysa lika starkt? Noterade att de nya finns i 2 varianter - varmvit och extra varmvit. Vilken av dessa lyser med samma ljus som den gamla 8684?
    Mvh
    Lasse
  • Hej Lasse.
    Du kan kombinera alltihop om du använder startsladd med LED-filter art nr 704812.
    Dock är det olika sken på olika ljuskällor.
    En glödlampsslinga lyser med ett lite mattare varmt sken än LED-slingor.
    Har man dem bredvid varandra så ser man skillnad.
    Glödlampsslingor börjar ta slut men vi har ett antal 5m med 50-ljus kvar.
    Klicka här så hittar du rätt.

    Jag testade att ta en bild på de olika varianterna men det är svårt att få till det på en skärm. Led original längst till vänster, sedan Warm, äldre warm, amber och glödlampor till höger.
    Hälsningar,