Chrissline och äldre slingor

Vi har er äldre serie av LED-slingor med tillhörande trafo och vill bygga ut, men med vad?
Nuvarande slingor har artikelnr 700603 typnr 20080 som verkar vara svåra att få tag på numera.
Är t ex CHRISSLINE Nova 100L LED (702600) ett alternativ?
MVH/Lars-Olof

Kommentarer

  • Hej Lars-Olof.
    Ja, du har alldeles rätt. Den modellen som du har gör vi inte längre. Det var ju ett 24V-system medan Chrissline är ett 230V LED-system.
    Chrissline har kraftiga gummikablar och kopplingar och lite större lampor än lågvoltslingor.
    Om du klickar här så ser du aktuellt Chrissline och kan beställa direkt.
    Här köper man en startkabel och väljer sedan vilka tillbehör man vill ha.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,