Chrissline

Hej!
Har ljussslingor av den gamla sorten från er; alltså inte LED-lampor, produktnummer 8681 och 8683. Önskade komplettera dessa med några nya slingor som ska sitta i samma träd. Finns det kvar ljusslingor som är av vanliga glödljus? Jag tycker att LED-lamporna blir för starka i förhållande till de gamla.

Kommentarer

  • Hej Roger.
    Trevligt att du gillar våra Chrissline.
    Jodå, vi har kvar Microlightslingorna. Precis som du säger så gillar inte alla LED-ljus.
    Microlight drar ju dessutom bara 0,6W per lampa så det är inte så farligt.

    Du hittar dem eller kan beställa dem hos någon av våra återförsäljare.

    Bästa hälsningar,