Finns taklampan Capital i svart?

Hej,
Jag har fått upp ögonen för er svarta capita taklampa i svart men hittar den inte någonstans och ser att den även har utgått.
Vet ni om den möjligtvis finns kvar (på något doldt lager eller hos någon återförsäljare?) den är sååå snygg och hade passat perfekt över mitt matbord.
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Erica,

    tack för ditt meddelande.

    Det är roligt att höra att du har hittat en armatur som du
    tycker om.

    I vårt sortiment ingår inga taklampor som heter Capita, men
    däremot har vi en svart version av Capital-taklampan som vi har lanserat i år.

    För att kontrollera om det är lampan du skriver om, kan du se vårt sortiment här.
    Alla produkter på hemsidan kan sedan beställas hos någon av våra återförsäljare.

    Ha en trevlig kväll!