Kan man byta till sladd på Albus?

Hej! Är intresserad av ALBUS Dekoration 80LED batteri, Artikelnr 702965. Går det att byta till sladd med vanligt kontaktuttag istället för batteribox på den?

Kommentarer

  • Hejsan Sandra,
    Kul att du gillar vår Albus.
    Byta sladd? Ja, ingenting är ju omöjligt men här blir det väldigt "pilligt" tror jag.

    Hade jag fått råda så hade jag valt vår Hydra istället. Ser likadan ut men med den skillnaden att den har 5m sladd och en transformator för vanlig väggkontakt istället för batteri.

    Den fungerar lika bra inom- som utomhus.

    Hoppas att du hittar rätt.
    Bästa hälsningar,