Hur gör jag när bygel saknas (Sky pendant)?

Hej! Jag köpte en Sky takpendel, den runda med tre lampor och bygelupphängning. Jag saknar bygeln som ska användas för att montera upp den i taket. Går det att få en ny bygel? Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Elin.
    Först och främst grattis till en snygg lampa. Vilken färg köpte du?

    Knepigt att bygeln saknades. Den sitter ju alltid förmonterad i takplattan.
    Jag ska kolla med vår reservdelsavdelning om vi har några lösa byglar.
    Om inte så tycker jag att du reklamerar den till butiken där du köpte den så får du en ny Sky.

    Bästa hälsningar,