Finns reservglas till bordslampa Uno?

Hej! Jag köpte nyligen 3 st bordslampa Uno och idag var olyckan framme då en lampa for i golvet och glaset sprack.. min fråga är om jag kan köpa 1 st rund glaskupa från er? Tack på förhand! Mvh Josefin

Kommentarer

  • Hej Josefin.

    Ajdå, ja det är lätt hänt med glas. Visst är de fina, Uno? Grattis där!

    Nya glas kan du beställa direkt på vår sida. Klicka här så hamnar du rätt på.
    Bästa hälsningar,
    Martin /Markslöjd.

  • Hej
    Säljer ni reservglas till lampa Uno i rosa färg?
    Mvh Aneta
  • Hej Aneta.
    Nej tyvärr, de enda glas jag har är de vita.
    Hälsningar,

  • Hej,
    kan man köpa reservglas till bordslampan Uno. Min katt rev ner lampan idag och jag tycker lampan är så fin.
    hälsningar susanne
    Susanne Sjöberg
  • Hej Susanne!

    Det var tråkigt!

    Det kommer in nya glas till den i november.
    Du finner dem här : GLAS

    Mvh Nicklas
    Nicklas