BODAFORS

Hej!

Jag har en liten fundering.
Söker febrilt efter Bordslampan Bodafors som ni haft tidigare, men det verkar som att den utgått. Är det något ni kommer att få in igen eller som ni kanske har kvar på lager? Jag är i stort behov av 1 sådan. Har redan två stycken men skulle behöva komplettera med en till..

Hoppas hoppas!!

Kommentarer

  • Hej Linnéa.
    Jag kollade precis och vi har helt slut på Bodafors.
    De två sista gick till Ljus o Miljö i Asarum i januari i år. Slå dem en signal o hör efter om de har några kvar.

    Ett tips är att ha lite koll på Blocket, Tradera eller Facebookgrupper.
    Hoppas att du hittar rätt!
    Bästa hälsningar,