Blandat led och vanliga lampor

Jag har gamla Chrissline slingor som ej är led. Kan jag blanda med nya ledlampor?

Kommentarer

  • Hej Mona-Lisa.
    Ja, det kan man men du kommer att behöva en startsladd med ett sk LED-filter.
    Om du använder den startsladd som du har idag så finns det en risk att LED-lamporna blinkar/flimrar lite.
    Sladden heter 704812 och filtret påverkar inte dina äldre slingor.
    Hälsningar,